Re: Opfølgning på Install-festen i Roskilde.

On 7 Sep 2002, at 20:03, Rune Zimmermann wrote:

> * Information forud for arrangementet.

Overordnet set synes jeg det kørte på skinner. Der var lige den lille
batalje her på listen om hvem man "gad" hjælpe, som nok skulle
have være undgået ved at man inden tilmeldingen at have gjort sig
det klart hvilke målgrupper arrangementet skulle dække.

> * Dine forventninger.
> - Til arrangementet?

Jeg forvendet at finde en broget flok linux interesserede og viden.
Jeg forvented at folk ville hjælpe hinanden efter evne.

Mine forventning blev indfriet. Det virkede som om alle fik hjælp
hvis/når de ønskede det. Det var så vidt jeg kunne se ikke kun
"hajerne" der stod for hjælpen, men også dem der havde mindre
viden var på banen med kvalificerede hjælp.

> - Til din Linux-installation?

Desværre løb jeg selv ind i et hardware problem som kostede
meget tid, så jeg nået ikke en installation ud over hvad jeg selv
kunne finde ud af. Men jeg fik så noget ud af at se hvad de andre
lavede og blev på den måde klogere og kan sikkert komme videre
på egen hånd.

> * Dine råd og ønsker.
> - Skal der følges op på install-festen?

Vi var et par stykker som talte om at få nogle after-install party's,
hvor man kunne få hjælp til andet end lige installationen.

> - Kunne du forestille dig at deltage i lign. arrangementet en anden
> gang? evt. som hjælper?

Jeg er klar til endnu et arrangement :-) også som hjælper i det
omfang min viden slår til.

Vi var også nogle der talte om at give dem der støtter os på
arrangementerne lidt reklame. F.eks. hørte jeg at Roskilde
Handelsskole havde trykt det hæfte der blev udlevert. Man skulle
måske overveje at der kom til at stå på materialet at det var
sponsoreret af RHS. Det koster os jo ikke noget og kan måske
skabe lidt godwill til næste gang.

--
Kurt Frederiksen