Info om install-festen idag.

Hej Alle.

Ja, så havde vi endnu en install-fest. Jeg synes det gik rigtig godt, og
det var vist også den generelle holdning. Ik'?

Desværre nåede jeg ikke at få sat en DHCP op inden vi gik igang.
Beklager. Det skal ikke gentage sig..:-)

Jeg har sendt nedenstående mail ud til alle deltagerne, for at få lidt
feedback vi kan arbejde videre med.

Mvh.
--
Rune Zimmermann
http://www.spiffer.dk

lør, 2002-09-07 kl. 20:03 skrev Rune Zimmermann:
> [...]
> - Hvad manglede evt?
> - Var informationen via e-mail god?
> - Hvad kunne vi evt. have gjort bedre?
>
> * Dine forventninger.
> - Til SSLUG?
> - Til arrangementet?
> - Til installations-hjælperne?
> - Til din Linux-installation?
> - Blev de infriet?
>
> * Dine råd og ønsker.
> - Hvad manglede der idag?
> - Skal der følges op på install-festen?
> - hvorledes mener du det evt. skulle foregå?
> - Kunne du forestille dig at deltage i lign. arrangementet en anden

direkte