Re: [MOEDE] mdk9.0 (was: LTSP ved install-festen

On Wed, 04 Sep 2002 06:01:46 +0200, Jesper Krogh wrote:

> Det er et alternativ, benytter sig af ClusterNFS i stedet for den
> almindelige NFS. Der er flere gode ting i dette setup til fordel for
> ltsp, / på serveren er også / på terminalerne, så du kan køre alle
> programmer direkte på terminalerne hvis du har brug for dette,
> eksempelvis XFdrake.

Hm... kender ikke så meget til det. Og nu begynder jeg vist at være OT,
så jeg må hellere spørge om det i en anden tråd/gruppe.

Men umiddelbart er det jo ikke vedholderens/IT-ansvarliges drøm, da man
skal vedligeholde flere harddiske ..(??)

/Morten
. som vist er lidt OT