Re: [MOEDE] mdk9.0 (was: LTSP ved install-festen

On Wed, 04 Sep 2002 08:43:44 +0200, Hans Schou wrote:

> Den følger med mdk9.0, så den skulle vel næsten bare spille derudaf.
>
> http://www.mandrakeforum.com/article.php?sid=2279&lang=en
> http://www.fensystems.co.uk/SRPMS.fensys/

..takker for de gode links, Hans.

> Fint!

Helst ikke nogen halve løsninger her. Brugerne skal gerne synes at Linux
er "sejt", så de får lyst til at installere det derhjemme.. :-)
Eller jeg holder mit eget install-party på skolen*..he..he..

> mvh/hans

Morten

* Det er en skole for ti-klasseselever, og målgruppen er elever som
ønsker at arbejde med IT og medier.
www.tcr.roskilde.dk