Re: [MOEDE] Installfest i Roskilde

Rune Zimmermann wrote:
søn, 2002-09-01 kl. 23:41 skrev Mark Gjøl:

Jeg har meldt mig til at tage en masse juks med, men jeg gider da ikke slæve det hele med, hvis der ikke er brug for det...

Er du doven??

Ja... det har også vist sig at jeg desværre slet ikke kan komme til installfesten, så alt det udstyr jeg ellers så modigt foreslog jeg ville tage med bliver i nødt til at leve uden. Og så kommer fotooooo jo heller ikke :P

--
// Mark Gjøl
Is it better to abide by the rules until they're changed or help speed the change by breaking them?