Re: [MOEDE] mdk9.0 (was: LTSP ved install-festen

On Wed, 4 Sep 2002, Morten Therkildsen wrote:

> terminal-server*.rpm er det en erstatning det man kan finde på ltsp.org?

Den følger med mdk9.0, så den skulle vel næsten bare spille derudaf.

http://www.mandrakeforum.com/article.php?sid=2279&lang=en
http://www.fensystems.co.uk/SRPMS.fensys/

> Drift ??.. Når jeg er klar. Den skal bare spille som bare pokker..

Fint!

mvh/hans
[Om lukkeloven] Som det er nu, har vi en dag om ugen, hvor
København ligner Dresden i 1945.	-- Martin Geertsen