Re: [MOEDE] mdk9.0 (was: LTSP ved install-festen

In article <sslug@sslug>, Morten Therkildsen wrote:

>  terminal-server*.rpm er det en erstatning det man kan finde på ltsp.org?

Det er et alternativ, benytter sig af ClusterNFS i stedet for den
almindelige NFS. Der er flere gode ting i dette setup til fordel for
ltsp, / på serveren er også / på terminalerne, så du kan køre alle
programmer direkte på terminalerne hvis du har brug for dette,
eksempelvis XFdrake.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
webshop: http://www.linuxpusher.dk - Mandrake 8.2 PowerPack er nu i hus.