Re: [MOEDE] mdk9.0 (was: LTSP ved install-festen

On Tue, 03 Sep 2002 23:34:18 +0200, Hans Schou wrote:

> Nu ved jeg ikke lige hvor hurtigt du har planlagt at gå i drift, men
> hold lige øje med "terminal-server*.rpm" som er med i Mandrake 9.0, som
> pt. er i beta-release.

terminal-server*.rpm er det en erstatning det man kan finde på ltsp.org?

Drift ??.. Når jeg er klar. Den skal bare spille som bare pokker..
Om jeg så skal vente til den 15.9, så er det okay med mig.
8.2 er installeret fordi ltsp.org har "grejet" til denne.