Re: [MOEDE] mdk9.0 (was: LTSP ved install-festen

On Tue, 3 Sep 2002 23:34:18 +0200 (CEST)
Hans Schou <sslug@sslug> wrote:

> Nu ved jeg ikke lige hvor hurtigt du har planlagt at gå i drift, men
> hold lige øje med "terminal-server*.rpm" som er med i Mandrake 9.0,
> som pt. er i beta-release.

Hvis alt går vel så er Mandrake 9.0 ude den 15. September. Indtil videre
ser det ud til at planen kan overholdes

--
Kim Schulz - Freelance Development | "An ounce of prevention is worth a
Email      : kim @ schulz.dk       | pound of purge."