Re: [MOEDE] mdk9.0 (was: LTSP ved install-festen

On Tue, 3 Sep 2002, Morten Therkildsen wrote:

> F.eks. min.. som nu har fundet "pengepungen frem".. og købt en 1.7GHz
> med 1GB ram til at køre Mandrake 8.2 ( Tak til Jesper Linux-pusher).

Nu ved jeg ikke lige hvor hurtigt du har planlagt at gå i drift, men hold
lige øje med "terminal-server*.rpm" som er med i Mandrake 9.0, som pt. er
i beta-release.

Sidst jeg prøvede den (2 md siden), var den nok lige tidligt ude, men det
ser lovende ud. Den har ikke noget med LTSP at gøre.

mvh/hans
[Om lukkeloven] Som det er nu, har vi en dag om ugen, hvor
København ligner Dresden i 1945.	-- Martin Geertsen