Re: [MOEDE] LTSP ved install-festen

Ask Holme skrev:

> Uhmm, nu er det ikke for at slå skør i din glæde men fortæl mig lige 1.
> sted der kan bruge en LTSP server som ikke er i erhvers mæssigt øjemed ?

Det kan jeg... jeg/vi har fire klienter og en LTSP server stående her
hjemme. Den er ikke "bare" for sjov... vi kan alle sammen "arbejde" med de
samme programmer uden, at jeg skal administrerer flere installationer på
vær sin PC. For det andet spare vi også nogle penge på nyt hardware !!!

> - igen jeg mener ikke at SSLUG bør giver gratis arbejde som man ellers
> skulle betale konsulent pris for.

Nej, det har du ret i men, jeg tror ikke det er det reelle billede. Et
firma kommer ikke med sin/sine servere til en installationsfest for at få
dem sat på... de kommer måske med en maskine for at se hvordan men setter
en sådan server på, for der efter at gå hjem og prøve det selv. Resultatet
af det... en glad Linux bruger mere !

(John =;-)
--
Backup løsning for hele netværket.