Re: [MOEDE] LTSP ved install-festen

On 9/3/02, 5:28:16 PM, Ask Holme <sslug@sslug> wrote regarding
Re: [MOEDE] LTSP ved install-festen:

> Uhmm, nu er det ikke for at slå skør i din glæde men fortæl mig lige 1.
> sted der kan bruge en LTSP server som ikke er i erhvers mæssigt øjemed ?

Herhjemme har jeg en LTSP server stående og larme i bryggerset; i stuen
står to tynde og tyste klienter, og i min datters værelse står der også
en.

Jeg synes, det er herligt at slippe for maskinernes syden og hvæsen, og
kunne forsyne børneværelserne med maskiner til 200,- (plus skærm,
forstås).

--
Mvh
Vagn Bjørno Jensen