Re: [MOEDE] LTSP ved install-festen

----- Original Message -----
From: "Ask Holme" <sslug@sslug>

> Jeg er udemærket klar over at LSTP har været meget oppe, jeg er pointere
> bare at vi skal sørge for at de konfigurer og vi hjælpe - det er ikke
> altid sådan det forgår på install-fester og det er muligt at den
> generelle stemning her på listen er imod det........

Hvem har sagt at vi skal installere for deltagerne?
Jeg har ikke, og jeg har ikke set nogen give udtryk for det.
Selvfølgelig skal deltagerne være aktive. Det giver da sig selv vil jeg
mene.
Den debat er der ved at være uddebateret. Vi er alle enige om at vi ikke
skal gøre arbejdet for dem. OK? - videre....

Mvh.
Rune Z.