Re: [MOEDE] LTSP ved install-festen

On Tue, 3 Sep 2002 19:55:50 +0200
"Rune Zimmermann" <sslug@sslug> wrote:

> [...]
Jeg er udemærket klar over at LSTP har været meget oppe, jeg er pointere
bare at vi skal sørge for at de konfigurer og vi hjælpe - det er ikke
altid sådan det forgår på install-fester og det er muligt at den
generelle stemning her på listen er imod det, men når man snakker med
installatører efter festerne plejer de nu at være enige om at folk skal
deltage aktivt -- så ved jeg ikke hvem der bør bestemme, dem her eller
dem som faktisk deltager som hjælpere.

Ask