Re: [MOEDE] LTSP ved install-festen

----- Original Message -----
From: "Ask Holme" <sslug@sslug>
> Uhmm, nu er det ikke for at slå skør i din glæde men fortæl mig lige 1.
> sted der kan bruge en LTSP server som ikke er i erhvers mæssigt øjemed ?

Ah.. Ask. Nu synes jeg snart du må holde op.
Vi er her for at lære af hinnanden. Hele foreningen handler om vidensdeling.
Jeg tror ikke du kan finde en enkelt ting her i foreningen som ikke på den
ene eller anden måde kan bruges i erhvervsøjemed. Enten direkte eller
indirekte.
En ting er jeg i hvert fald ret sikker på. En sys-adm ville ikke direkte
basere sit netværk på en server han havde fået hjælp til at installere ved
en install-fest. Så er hans viden om det simpelt hen for ringe til at det
vil ende godt.

En anden ting. Vi har tidligere holdt hyggemøder om selvsamme emne. Endda
meget praktiske og grundige møder. Så skulle de heller ikke have fundet
sted?

Hele denne her diskution er ved at blive absurd. Jeg kunne forstår at nogen
ville brokke sig hvis en gut troppede op med sin server og en liste med 100
brugere og ville have konfigureret et helt web-hotel, men det er jo ikke det
der sker, vel?

Nej,  Ask. Nu tror jeg vi skal stoppe.

Iøvrigt ville jeg da meget gerne prøve at sætte noget LTSP op herhjemme.
Bare for sjov..:-)

Mvh.
Rune Z.