Re: [MOEDE] LTSP ved install-festen

[snip]
> Uhmm, nu er det ikke for at slå skør i din glæde men fortæl mig lige
> 1. sted der kan bruge en LTSP server som ikke er i erhvers mæssigt
> øjemed ?- igen jeg mener ikke at sslug bør giver gratis arbejde som
> man ellers skulle betale konsulent pris for.

sslug er frit for alle hvad enten man er studerende, bums eller rig
erhvervsmand - Hvis bare de er villige til at møde op til et møde og
følge interesseret med. En install-fest er jo ikke nok til at gøre
personen linux administrator, og dette betyder at der nu er 1 linux
maskine mere derude som en konsulent kan komme ud og servicere.
SSLUG giver ikke gratis arbejde (for så er installatørerne ikke
instrueret ordenligt), de vejleder og hjælper inden det går galt.

LTSP kan bruges mange steder. Personligt overvejer jeg at erstatte mine
maskiner med en server og nogle terminaler. LTSP ville være ideelt til
dette.

--
Kim Schulz - Freelance Development | Marriage is the sole cause of
Email      : kim @ schulz.dk       | divorce.