LTSP ved install-festen

Der er på nuværende tidspunkt 2 der ønsker hjælp til at få sat en
LTSP-server op. Hvordan foreslår I at vi håndterer det?
Jeg må jo indrømme, at jeg selv er temmelig nysgerrig, da jeg ikke nåede at
deltage i hyggemødet i Juni.
Kan vi evt slå dem sammen i et seperat lokale så vi er flere der kan kigge
jer over skulderen?
Jeg kan evt. levere et par gamle maskiner til at lege tynd klient med.
Hans har meldt sig til install-festen, og jeg regnede lidt med at han skulle
på der. Er der andre der kan den slags?

Mvh.
Rune Zimmermann
http://www.spiffer.dk