Re: [MOEDE] Linux som grafisk workstation

Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> writes:

> On Tue, 3 Sep 2002, Ejner Fergo wrote:
>
> [Foredrag om subject]

> Jeg tror der er mange der er rigtigt interesseret. F.eks. mig :-)

Det tror jeg også.

> Er du nået så langt at vi kunne aftale en tid? Jeg har ikke en fis
> forstand på hvordan tider planlægges, men f.eks. Henrik Grove plejer at
> have styr på det.

Teknisk set er der endnu ikke planlagt noget til den 17. oktober (og det
er jo halvanden måned), men det lokale der er reserveret er ikke så
stort. (Vi kan selvfølgelig prøve at få Jacob til at ændre
lokalereservationen). Desuden har der været lidt snak om at holde en
installfest den aften.

En anden mulighed er den torsdag den 21. november.

Hvad passer dig bedst?

.Henrik

--
Det er let at skrive drivere
Det er _svært_ at skrive drivere der virker