common lisp

Hej drenge

Jeg ser at vores common-lisp projekt ikke har fået et lokale. Det sørger jeg for. Det bliver i en spejderhytte i gentofte, tæt på Emdrup station. Adressen er:

Ved renden 51
2860 Søborg

Der ser desværre ret dårligt ud med offentlig trafik hertil, men en gåtur er vel heller ikke af vejen. Der er ingen internet-adgang, så husk alle jeres værktøjer hjemmefra. Jeg tager selv en switch med. Medbring: Papir, blyant og godt humør. Hvis du er priviligeret tager du dit gamle spejdertørklæde med og også din laptop og et netværkskabel!

Da min internet adgang er "manglende" må i ringe til mig og spørge hvis der er noget i er i tvivl om! (to otte syv to fem en fire to)

vi mødes på vagabondos som sæd vanlig klokken 18.00 og ender i spejderhytten kl 19.00

vel mødt

/kallenberg

I apolygize for MicroSoft's abuse of my mail account below. I will change mail address as soon as posible!

Chat with friends online, try MSN Messenger: http://messenger.msn.com