Re: [MOEDE] Linux som grafisk workstation

On Tue, 3 Sep 2002, Ejner Fergo wrote:

[Foredrag om subject]

> Jeg vil stadig meget gerne holde det foredrag, men mangler stadig at få
> fat i det OHCI-kompatible firewire-kort. Jeg har dog kontakt med én der
> gerne vil bytte, så det kan ikke vare for lang tid endnu. Hvis der er en
> dato engang om en månedstid eller halvanden, så skal jeg gøre hvad jeg
> kan for at nå tidsrammen. :) Jeg regner med at det bliver et
> helaftens-foredrag, da der er en del at gennemgå, og folk er
> forhåbentligt interesseret med tilhørende spørgsmål.

Jeg tror der er mange der er rigtigt interesseret. F.eks. mig :-)

Er du nået så langt at vi kunne aftale en tid? Jeg har ikke en fis
forstand på hvordan tider planlægges, men f.eks. Henrik Grove plejer at
have styr på det.

Hvis vi kunne aftale en tid, så ville det måske være nemmere at arbejde
imod?

Mads

P.S. Kino er iøvrigt kommet i ny udgave - nu med plugin support :-)

I survived the Microsoft marketing holocaust and all I got was this lousy
Windows 2000 t-shirt.

                               - sslug@sslug