Re: [MOEDE] Linux som grafisk workstation

Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> writes:

> Hvordan går det med det her møde? Jeg vil meget nødig gå glip af det...
> Nogen der tager hånd om det?

Som svar på Ejners indlæg spurgte jeg om nogle småting (såsom længde)
men fik ikke svar.

I slutningen af juli (dvs. kun en god uge senere) skrev jeg til Ejner og
spurgte om han kunne holde foredraget 19/9 men fik igen ikke svar. Nu er
der så planlagt et andet møde den dag.

Selv om det kunne være spændende på jeg indrømme at det ikke er det
foredrag jeg vil bruge flest kræfter på.

.Henrik

--
"Unix, Perl og Ole har man for at slippe for at gøre
 arbejdet selv."