Re: [MOEDE] Fotoooo (was: Re: [MOEDE] Installfest i Roskilde)

Mark Gjøl wrote:
Kristian Vilmann wrote:

Mark Gjøl wrote:

Fotoooo! <-- Ja, det kommer sgu også med.

Nu skrev han det igen!

Hvad er det? Google giver mig bare et billede af et storbarmet damemenneske :)
Har jeg brug for fotoooo? Får det min bil til at køre længere på literen? Er det et kæledyr? Hvad spiser den?

Den gør dig populær og berømt. :)

Ahhh!! Og den gør sikkert også mit sexliv meget bedre :)

Bliver jeg rig?
Hvor får men mere information, eller er det kun forindviede?

/kristian