Fotoooo (was: Re: [MOEDE] Installfest i Roskilde)

Mark Gjøl wrote:

Fotoooo! <-- Ja, det kommer sgu også med.

Nu skrev han det igen!

Hvad er det? Google giver mig bare et billede af et storbarmet damemenneske :)
Har jeg brug for fotoooo? Får det min bil til at køre længere på literen? Er det et kæledyr? Hvad spiser den?

Eller har jeg bare ikke fattet noget som helst?

/kristian