Re: [MOEDE] Installfester - hvad vil vi opnå.

On Sun, 1 Sep 2002 23:33:30 +0200
"E. Sjørlund" <sslug@sslug> wrote:

> "Ask Holme" <sslug@sslug> wrote in message

> Jeg vil endog
> vove den påstand, at det kræver væsentligt mindre hjælp at installere
> en hjemmeserver, end en workstation, alt taget i betragtning.

Dvs. at du mener at en fuld server med apache,webmin,samba med
webcontrol,vnc,mysql,evt. postgresql,mail,firewall og nogle gange endda
dns ikke lige tager så lang tid at sætte op -- jeg kan fortælle dig at
et sslug medlem der arbejder freelance(kan ikke huske navn) har udtalt
at han ville gøre sin kunde klar over at det _mindst_ ville tage 2 dage
at sætte det op.

Ask