Re: [MOEDE] Installfester - hvad vil vi opnå.

On Sun, Sep 01, 2002 at 21:51:04 +0200, Kurt Frederiksen wrote:

> Nu er jeg efterhånden lidt forvirret. Hvem er det lige du vil tillade
> gennem nåleøjet til SSLUG og Installfest?

...<liste>...

Jeg syntes også diskussionen er kørt lidt ud.

Mon det ikke er bedre at man ved tilmelding ser om det overhovedet
er muligt at finde hjælpere til specielle tilfælde.
Det nytter jo ikke hvis der ikke er hjælpere til linux server og
VNC eller WindowsXP  relaterede ophaver.

Andre opgaver er gerne slet ikke muligt, f.eks. analoge/ISDN/ADSL-modem
opsætning og test.
(hvorimod IRDA til mobiltlf.-modem burde være muligt hvis der er
 hjælpere/installatører med erfaring i dette)

Så vi bør skrive ved tilmelding hvad der kan forventes hjælp med,
nemlig en workstation/dekstop med "standard" linux installation
på "standard" hardware, samt tilpasning af en installation.

Er det opgaver ud af dette så bør der stå at det er med forbehold for
at der kan findes installatører/hjælpere til disse opgaver, f.eks:
 - speciel hardware (Alpha, Mac,... , små gamle PC'ere ...)
 - ønsker om hjælp til server eller specielle softwarepakker (SQL-ledger,...)
 - andre specielle kombinationer af software/OS
 - ?

--
mvh Frank Damgaard  |