Re: [MOEDE] Installfester - hvad vil vi opnå.

Rune Zimmermann wrote:

> Hvad med noget a la der her citat fra http://www.sslug.dk/kalender :
>
> "SSLUG og Roskilde Handelsskole slår endnu engang dørene op til
> installfest. Vil du gerne have installeret Linux på din pc, kan du ved
> denne lejlighed få hjælp, råd og vejledning, af erfarne Linux-brugere."

Ovenstående lyder som en fornuftig formulering.

Jeg har overvejet at melde mig som hjælper fordi jeg håber at kunne dele min
erfaring med unix + linux + tynde klienter + netværk med andre - jeg ved godt at jeg
ikke er expert på alle områder men mere end 20 års arbejde med EDB bør kunne udnyttes
jeg har bl. a. arbejdet med TTY33 og papertape - ting som kan findes på museum i dag.

Er der brug for en NFS server med forskellige distrubutioner til installation via netværk
der er mere end 30GB ledig plads på harddisken - computeren har 10/100 Mbit netkort.

Mvh. Jørgen