Installfest i Roskilde

Jeg har meldt mig til at tage en masse juks med, men jeg gider da ikke slæve det hele med, hvis der ikke er brug for det...

En liste:

IBM T23 <-- Den tager jeg med fordi den er sjov at lege med. :)
Evt. 24-ports switch <-- Skal vi bruge den?
En ordentlig røvfuld netkabler... Skal vi bruge nogen af dem? Hvor mange?
En masse D-link-netkort som jeg kan sælge af. <-- Og er det noget?
Fotoooo! <-- Ja, det kommer sgu også med.

--
// Mark Gjøl
Is it better to abide by the rules until they're changed or help speed the change by breaking them?