Re: [MOEDE] Installfester - hvad vil vi opnå.

On Sun, 1 Sep 2002, E. Sjørlund wrote:

> Sætter man sig til tastaturet er man jo selv ude om det. Holder man
> fingrene væk, er det jo ret oplagt, hvem der skal gøre hvad.

Umiddelbart holder jeg helst fingrene fra folks tastatur. Det er lidt
nederlag for mig hvis jeg rører det, for så kan jeg jo ikke forklare det
godt nok. Og omvendt, hvis jeg hele tiden sad med tastaturet, så behøvede
ham der skulle have hjælp ikke at være til stede. Og så lærer man jo
heller ikke ret meget af at se en gøre det hele.

> Ofte skal man gentage sin forklaring med andre ord og eksempler, da det
> er helt nyt land for den, der skal hjælpes.

Jeg synes den del er vigtig at have med. Det er en del af processen, som
jeg håber at der er tid til.

mvh/hans
[Om lukkeloven] Som det er nu, har vi en dag om ugen, hvor
København ligner Dresden i 1945.	-- Martin Geertsen