Re: [MOEDE] Installfester - hvad vil vi opnå.

Rune Zimmermann wrote:

> Hvad med noget a la der her citat fra http://www.sslug.dk/kalender :
>
> "SSLUG og Roskilde Handelsskole slår endnu engang dørene op til
> installfest. Vil du gerne have installeret Linux på din pc, kan du ved
> denne lejlighed få hjælp, råd og vejledning, af erfarne Linux-brugere."

Ikke dårligt, men en definering af 'hjælp' er nødvendig.

Jeg havde en gang en bekendt som spurgte om jeg kunne hjælpe ham med at
montere nye bremser på hans bil.
Han blev yderst fornærmet da han opdagede at jeg forventede at han selv
monterede dem og jeg hjalp.

Ordet 'hjælp' misforståes af de fleste, det er min erfaring.

Mvh

Per R Laursen