Re: [MOEDE] Installfester - hvad vil vi opnå.

fre, 2002-08-30 kl. 23:58 skrev Ole Tange:

> Jeg har vist tidligere kommenteret på dette. For min skyld må det gerne
> fremgå, at vi installerer _ikke_ Linux for dig: Vi hjælper dig, når du
> sidder fast med _din_ installation. Du skal ikke forvente ekspertbistand,
> men kan forvente at vi kan løse de mest basale problemer.

Hvad med noget a la der her citat fra http://www.sslug.dk/kalender :

"SSLUG og Roskilde Handelsskole slår endnu engang dørene op til
installfest. Vil du gerne have installeret Linux på din pc, kan du ved
denne lejlighed få hjælp, råd og vejledning, af erfarne Linux-brugere."

Mvh.
--
Rune Zimmermann
http://www.spiffer.dk