Re: [MOEDE] 9/10 (was: Install-fest

Hans Schou <sslug@sslug> writes:

> > hvem vil være mødeansvarlig for
> > * 9/10 med Henrik Størner
>
> Der står Hans Schou som mødeansvarlig.

Check. Hører du ikke lige med Henrik om et ordentligt abstract før
mødet bliver annonceret på sslug.announce. Det der står nu er noget
jeg hurtigt skrev sammen da jeg satte det i kalenderen. Det har
sikkert mere eller mindre sammenhæng med hvad Henrik vil snakke
om. Men et mere poræcist oplæg til annonceringen ville være rart.

Jeg tager mig af Kneths foredrag.

                                -- Allan Olesen på dk.edb.system.unix