Re: [MOEDE] Install-fest

On 26 Sep 2001, Peter Makholm wrote:

> Jeg tror ikke at mange danskere vil tage til Lund for en
> installfest. Så skal vi ikke også planlægge en i Danmark?
>
> Hvis vi skynder os kan vi stadigvæk nå den 15. november (før jeg får
> lovet den dag væk til Gitte), men der skal være en ansvarlig på før vi
> sætter det i kalenderen.

God ide!!!!!!!!!

> (Er der ikke også en der vil være mødeansvarlig for 13. november?)

Det kan jeg godt, men jeg vil ikke være det i oktober.

hvem vil være mødeansvarlig for
* 9/10 med Henrik Størner
* 18/10 med Kneth

"Nobody will ever need more than 640k RAM!"
                           -- Bill Gates, 1981
"Windows 95 needs at least 8 MB RAM."
                           -- Bill Gates, 1996
"Nobody will ever need Windows 95."