Re: [MOEDE] Install-fest

Peter Toft <sslug@sslug> writes:

> Vi skal holde en install-fest igen om ikke alt for
> længe; jeg kan se at torsdag den 15/11 kunne være
> stedet - er det ikke ok?

Jeg tror ikke at mange danskere vil tage til Lund for en
installfest. Så skal vi ikke også planlægge en i Danmark?

Hvis vi skynder os kan vi stadigvæk nå den 15. november (før jeg får
lovet den dag væk til Gitte), men der skal være en ansvarlig på før vi
sætter det i kalenderen.

(Er der ikke også en der vil være mødeansvarlig for 13. november?)

                                -- Allan Olesen på dk.edb.system.unix