Re: [MOEDE] Foredrag om Zope og CMF

Gitte Wange <sslug@sslug> writes:

> listet ovenfor) .. så det er sådan set nemmere hvis du - og andre -
> fortæller hvad jeres forventninger er. Så skal jeg prøve at brygge
> foredraget således sammen at det dækker det.

Det er svært at skrive noget om nogle forventninger, hvis man som jeg
ikke ved en ping om hvad Zope er og hvad det kan. Jeg tror heller ikke
du skal være bange. Hvordan man bruger og hvordan man koder til Zope
lyder for mig godt tekniske.

Jeg vil ikke høre om (stor fanfare) "Visionen Zope". Jeg vil høre et
konkret foredrag om hvad jeg kan bruge det til og hvordan jeg gør.

                                -- Allan Olesen på dk.edb.system.unix