Re: [MOEDE] Foredrag om Zope og CMF

On Mon, 24 Sep 2001 23:58:21 +0200 (CEST), Ole Tange <sslug@sslug>
wrote:

>Vi skal øve os i at formulere bedre, hvad der egentlig er tale om. Kan du
>formulere i et sprog til min mor hvad Content Management er?

Jeg ser content mangement som det samme der f.eks. sker på en avis.
En journalist skriver en historie, retter den til, sætter den pæn op
og går hen til sin chef (redaktøren) og viser ham artiklen. Er den god
bliver den publiseret. Er den ikke god nok bliver den afvist og
journalisten kan nu rette de fejl der er og komme igen med den eller
han kan forkaste den helt ..

Tror du din mor ville forstå det ??
(Jeg ved det ikke .. content mangement er bare en del af mit ordforråd
:-) sorry .. )

Gitte