Re: [MOEDE] Foredrag om Zope og CMF

On 24 Sep 2001 22:29:20 +0200, Peter Makholm <sslug@sslug>
wrote:

>Hvor lang tid kan du klare uden at dø? Skal vi skrive dig for en hel
>eller halv aften? Kan du skrive 3 linjers abstract om hvad du vil
>sige, eventuelt kort hvad Zope er?
>
>Så vil jeg foreløbigt sætte det på <http://www.sslug.dk/moede/hygge>.

Hmm .. siden jeg ikke har prøvet det før ved jeg ikke hvornår jeg
"dør" :-)
Men en halv aften er vist rigeligt til at starte på. pto har spurgt om
der evt. var nogen der ville snakke om PHPNuke samme aften .. det
ville i hvert fald være oplagt.
Så kan jeg jo altid fortælle mere om Zope en anden gang hvis der er
interesse for det,

Jeps jeg skriver linierne lidt senere (skal lige se "Frasier" først)
... skal jeg bare poste dem her ?

Hvad med en dato ?

Gitte