Foredrag om Zope og CMF

Hejsa,

Da jeg prøver at udbrede den glade Zope-spirit her i DK kunne det være
det ville hjælpe lidt med en fortælling om emnet.
Derfor er jeg nu blevet enig med mig selv om at jeg ikke dør af at stille
mig op ved et hyggemøde og prøve at udbrede det glade budskab.

Er der interesse i høre om Zope ??

For så vil jeg da prøve at forberede et ikke-teknisk foredrag der vil
handle om hvad Zope egentlig er og hvad man kan bruge det til både som
hobby-programmør, i den store virksomhed, som ASP udbyder o.s.v. ..

Med venlig hilsen
Gitte Wange