Opsummering af hyggemødet 20.september

Henrik Grove talte om mmv(1)
  - Ole foreslog at se på perlversionen af rename

Jeg snakkede om devfs
  - Slides (ikke særligt udførlige) på http://hacking.dk/talks/devfs

Linuxcares Bootable Toolbox havde redet mit foredrag. Det kan hentes
på <http://lbt.linuxcare.com/>. Folk på sslug.misc ved hvor man kan
købe de små cd'er til at brænde.

Peter Toft snakkede om wget, ncftp og rsync
  - Alternativer til wget: cURL, pavuk og ?
  - Alternativer til ncftp: lftp, ftpfs
  - Alternativer til rsync: CVSup

(Alle programmer findes på freshmeat)

Thomas Sørensen holdt et interessant oplæg om Linux for blinde i
Danmark.

                                -- Allan Olesen på dk.edb.system.unix