Re: [MOEDE] Re: [BESTYRELSEN] Årsmødeprogramforslag (Was: Install-fest)

Peter:

> Fint - lad os få den i kalenderen og holde fast i den.

Det er i kalenderen.

Jeg fik i øvrigt en forespørgsel (fra en dansker) om hvornår
vi har vores næste kom-i-gang-arrangement i går, så det er
nok ved at være tid for et sådant.

Jacob
--
Warning: Dates in calendars are closer than they appear.