Re: [MOEDE] Install-fest

Peter Toft <sslug@sslug> writes:

> Vi skal holde en install-fest igen om ikke alt for
> længe; jeg kan se at torsdag den 15/11 kunne være
> stedet - er det ikke ok?

Det kunne være godt at holde det som det sidste hyggemøde før jul. Det
er lettere at holde noget uformel småjulehygge under en installmøde
end et møde med to tekniske foredrag.

Julemødet ligger bare først den 20. december, og det er måske så tæt
på julen. Det ville også skyde det en måned. Lad os bare holde
installmøde torsdag i november.

Nogle ideer til om vi kunne afslutte kalenderåret lidt hyggeligt,
eller skal vi bare afslutte med en almindelig mødeaften?

                                -- Allan Olesen på dk.edb.system.unix