Re: [MOEDE] Video optagelse af .NET foredraget

In article <sslug@sslug>, "Henrik Christian Grove"
<sslug@sslug> wrote:

> Det er nok lidt sent at begynde at arrange sådan noget. Hvis du kan
> lokke din chef (som sikkert er gået hjem for i dag) til at komme med
> udstyret er det fint, men ellers tror jeg ikke vi kan nå at gøre noget.

Nej Erik er skam ikke gået hjem - vi knokler i Falconer centeret ... han
ville gerne men kan desværre ikke gå. Derfor kan vi ikke stille med
kamera:-(
TIS !

> Hvis vi er heldige er der nogen der har et digitalkamera med, så kan du
> i det mindste komme til at se hvor meget blod der kommer til at flyde.

Det var nu foredraget der var det interessante :-)

Gitte