Re: [MOEDE] Video optagelse af .NET foredraget

"Gitte Wange" <sslug@sslug> writes:

> Er der nogle der evt. optager .NET foredraget ???
> Det ville nemlig være fedt hvis de stakkels sjæle der ikke kan komme i
> aften har en mulighed for at se det senere ...

Det er nok lidt sent at begynde at arrange sådan noget. Hvis du kan
lokke din chef (som sikkert er gået hjem for i dag) til at komme med
udstyret er det fint, men ellers tror jeg ikke vi kan nå at gøre noget.
Hvis vi er heldige er der nogen der har et digitalkamera med, så kan du
i det mindste komme til at se hvor meget blod der kommer til at flyde.

.Henrik

--
Linux overalt! - og det kan kun gå for langsomt!