Re: [MOEDE] Re: [NETVAERK] Foredragsholder til netværksforedrag...

Henrik Størner <sslug@sslug> writes:

> 9. oktober lyder fint.

Det er sat i kalenderen, der skal måske lige skrives et lidt bedre
abstract på et eller andet tidspunkt. Vil du bruge en hel eller halv
aften?

Jeg kunne godt forestille mig at det kunne blive et godt besøgt
foredrag, mon vi skal reserverer M1?

                                -- Allan Olesen på dk.edb.system.unix