Re: [MOEDE] Foreslag til foredrag: Netpbm

On Mon, Sep 10, 2001 at 14:47:17 +0200, Peter Makholm wrote:

> Er der en der kan holde et foredrag om netpbm-pakken?

jeg har brugt det i mange år til scipts mv,
sågar lavet min egen HPIII tilpasninger af pbm->hp2 laserjet driveren.
(dengang det hed pbmplus-91)

Jeg ved dog ikke om der er så meget at sige, men måske lidt
praktiske eksempler er bedst at vise ?
Den anvendes også i min fax -> pbm -> scalering -> HPIII automatik hjemme .
(så siderne altid passer på et A4-ark)

Så hvis disse emner er ok, så sæt mig på....
(og vi kan skaffe en projektor)