Re: [MOEDE] Møder i efteråret

Henrik:

> Sidste år var det bestyrelsen der fastsatte datoen for
> årsmødet, og mig (men ikke i min egenskab af
> valggruppemedlem) der skaffede et lokale. Valggruppen
> tog sig derefter af at få bestyrelsesvalget til at
> forløbe smertefrit.

Og det bør vel forløbe på samme måde i år.

Med mindre der er gode grunde til at gøre noget andet vil
jeg foreslå at vi holder årsmødet et sted i Skåne i den
sidste (hele) weekend i november (24/11 eller 25/11).

Jeg vil foreslå at vi udover det administrative program,
hvis vi kan finde lokaler til det, prøver at samle et solidt
lille teknisk program for begynderer udi Linux, hvor vi for
en gangs skyld prøver at gøre det modsatte af med
hyggemøderne og spørger på sslug-announce om hvad begynderne
gerne vil høre om i stedet for at spørge hvad folk vil
fortælle om (vi kan selvfølgelig godt samle nogle "tilbud"
inden).

Jacob
--
"The point is that I am now a perfectly safe penguin!"