Re: [MOEDE] Møder i efteråret

Peter Toft <sslug@sslug> writes:

> Nærmere vores valggruppe :)

Sidste år var det bestyrelsen der fastsatte datoen for årsmødet, og mig
(men ikke i min egenskab af valggruppemedlem) der skaffede et
lokale. Valggruppen tog sig derefter af at få bestyrelsesvalget til at
forløbe smertefrit.

Hvis det skal være anderledes i år (ud over at det ikke er mig der skal
skaffe lokale - vi skal vel være i Skåne) skal bestyrelsen altså melde
det klart ud. (Og de må også gerne forklare hvorfor?)

.Henrik

--
 | inu\/  & Emacs er hvad der skal til!
 |_aTe/\