Møder i efteråret

Kalenderen er ved at løbe ud og bladende falder snart af træerne, det
betyder at vi skal til at igang med at planlægge efterårets møder.

Af de gamle hellige regler for københavnsk hyggemødeplanlægning er jeg
kommet frem til følgende datoer:

Tirsdag 9. oktober i Symbion.
Torsdag 18. oktober på NBI.
Tirsdag 13. November på Symbion
Torsdag 15. November i NBI.

Emner jeg lige kan komme på er grafiske udviklingsværktøjer (Glade,
KDevelop, Kylix), Kneths GnuPlot-foredrag og basalt TCP/IP. Nogen der
har andre ideer eller ønsker at byde ind på de enkelte
foredrag/aftener?

Så skal vi vel snart til at tænke på et årsmøde. Skal vi gætte på at
det bliver enten 17. november eller 24. november. Men det er måske
noget bestyrelsen tager sig af at arrangerer?

                                -- Allan Olesen på dk.edb.system.unix