Re: [MOEDE] Hvem skal med til Malmø i morgen

On 5 Sep 2001, Peter Makholm wrote:

> Jacob plejer at have styr på togtider...

Jacob har travlt - belast ham ikke.

For de ikke-helt-så dovne: www.rejseplanen.dk ->
KBH 17:00 -> Malmø 17:35
KBH 17:20 -> Malmø 17:55

Jeg regner med at stå på en af dem i Tårnby
8 minutter senere.

Hvor skal du være når UNIX-familien bliver
1.000.000.000 sekunder -> http://www.uptime1.dk