Re: [MOEDE] Hvem skal med til Malmø i morgen

On Wed, 5 Sep 2001, Peter Toft wrote:

> Jeg skal med - har ikke styr på togtid pt.

Jeg læser næppe mail efter kl. 13-14 stykker i morgen, før jeg
skal afsted. Så hvis vi ikke når frem til en togtid inden da
kommer jeg bare når jeg kommer.

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://geekgirl.dk

Then, after a second or so, nothing continued to happen