Re: [MOEDE] Hvilke distributioner den 17/2

Peter Makholm <sslug@sslug> writes:

> Jeg har ingen ide om hvad der sker til installationsfesterne, men jeg
> har på fornemmelsen at det mest er RedHat og Suse (hvilket er grunden
> til at jeg ikke har sat mig ind i det).

Det er rigtigt, men nok mest fordi det er de distributioner det er nemt få
SSLUG at få.

> Hvis der ikke er andre der kan, sa kan vi måske finde et hyggmøde, jeg
> alligevel ikke finder særlig interessant. (Ikke at jeg ved særligt
> meget om bærbare, men jeg kender en smule til debian og har prøvet at
> installerer den bærbart.)

Hvis Peter kun kender en smule til Debian, så ... (han har holdt foredrag om
den ved 3 hyggemøder)
Jeg kender en smule ti Debian (jeg har brugt den lidt over en måned nu), og
hvis dine problemer ikke er alt for specifikke for bærbare, vil jeg gerne
forsøge at hjælpe.

Henrik

--
Henrik Grove --- sslug@sslug --- http://www.diku.dk/students/grove/